czwartek, 23 lutego 2017

Trochę o mnie, trochę o blogu. :)

O mnie:

Jestem 22- letnią czytelniczą mieszkającą na stałe  wAmsterdamie. Czytam głównie po angielsku, ponieważ takie książki są tutaj łatwiej dostępne. Może to prowadzić do małych błędów w recenzjach, gdy będę używać nieprzetłumaczonych nazw własnych, ale jest to ryzyko, które jestem gotowa ponieść. :) Jeśli zobaczycie taki błąd, wytykajcie mi go! Będę naprawdę wdzięczna. :)
Założyłam bloga głównie po to, by pisać po polsku. Tęsknię za językiem, którego używam jedynie w rozmowach z bliskimi i znajomymi, których zostawiłam w Polsce. :)
Uwielbiam czytać, więc stwierdziłam, że chętnie będę dzielić się z czytelnikami (jeśli tacy się pojawią) swoimi przemyśleniami na temat książek. Mam nardzieję, że weźmiecie poprawkę na to, że krytykując dany tytuł, NIE krytykuję jego fanów. To, że coś mi się nie podoba, to tylko moja subiektywna ocena. Wy nadal możecie lubić daną powieść, nikogo nie będę przekonywać, że ich gust jest zły. :)
Czytam naprawdę różne książki. Lubię wszelkie fantasy, kryminały, a także książki romantyczne, więc recenzowane tytuły będą z "różnych parafii". :)

(część mojej kolekcji)

O blogu:

Na tym blogu zamierzam pisać o naprawdę różnych rzeczach. Nie tylko o treści książek, ale także o mangach, okładkach, adaptacjach, ulubionych cytatach, czy gadżetach książkowych, i co mi tam jeszcze do głowy przyjdzie, czyli dosłownie o wszystkim, co z książkami związane. :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz